maandag 5 juni 2017

Genieten van het mooie weer

Dat heb ik de afgelopen tijd wel gedaan ja! En mede daarom was het wel wat stil op mijn blog. 
17 mei schreef ik mijn vorige blog, dat is bijna drie weken geleden. Ik had wel plannen om eerder wat te schrijven maar het kwam er gewoon steeds niet van. Soms omdat ik druk was met andere dingen, regelmatig lag 's avonds onze allerliefste dochter bij mij, we zijn een week op vakantie geweest en ik had soms ook gewoon even geen zin. Maar intussen heb ik wat onderwerpen om over te schrijven en eindelijk weer een beetje rust in mijn derrière, dus zit ik lekker op de bank in de hoop dat die lieve dochter wat langer dan een half uur slaapt.

Wat was de maand mei bijzonder zeg, eerst zo koud dat we onze moestuin en fruitbloesems moesten afdekken tegen de nachtvorst en de laatste week zo warm dat we bijna smolten op de camping. Gelukkig is het nu gewoon lekker warm en kunnen we veel naar buiten zonder siësta maar wel lekker met water en in het water spelen. Het zwemwater bij ons in de buurt is al lekker opgewarmd en de jongens doen niets liever dan naar het strand fietsen en daar lekker bij en in het water spelen. Als we met een kleine omweg gaan ligt kleine zus meestal lekker te slapen en kunnen ze alvast een uurtje ongestoord spelen. Ik heb tegenwoordig altijd wat te lezen onderin de wandelwagen liggen en zo heb ik even wat tijd voor mezelf. Heerlijk op een bankje in de zon met wat te lezen, nouja, je begrijpt wel waarom dat bloggen er even niet van kwam ;)



1 opmerking:

  1. Mei was inderdaad een maand vol contrasten wat het weer betrof! En het vloog ook voorbij zeg.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen